Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 18:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: fremtidig udbygning -valg af sub (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kirk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 27 Juni 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg er så smådt gået igang med at invistere i en lille hjemmebio.
Indtil videre har jeg for min surt erhvervede kassekredit indkøbt mig nogle  B&W DM601 til at køre som front og en dennon AVR 1604 til at køre skidtet.
Indtil videre bruger jeg mine gamle sony minihøjtalere til back.

Så var det jeg sad ok kiggede på hvad det næste jeg skulle invistere i. Og en sub ville jo gøre godt.

Jeg vil på sigt gerne have et anlæg hvor enhederne passer sammen. Mit spørgsmål er om der er et godt alternativ til at bruge de 4300 kroner på en B&W ASW600 subwoofer som B&W anbefaler.

mvh
Kirk
Til top Vis kirk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kirk

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Juni 2004 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

kirk skrev:

Indtil videre bruger jeg mine gamle sony minihøjtalere til back.

Jeg vil på sigt gerne have et anlæg hvor enhederne passer sammen. Mit spørgsmål er om der er et godt alternativ til at bruge de 4300 kroner på en B&W ASW600 subwoofer som B&W anbefaler.

Lyder spændende med det hjemmebio ..jeg kan næsten ik vente til det bliver min tur til at sku anskaffe sig en hjemmebio -men jeg har da lidt planer allerede  (men nok om mig )..

Hvad vil du udskifte dine sony'er med?..

Jeg ved intet om sub'er..da jeg ingen selv har.. -umiddelbart syns jeg at det er mange penge for en sub...(set i forhold til prisen på dine fronthøjtt) jeg mener, den koster jo mere end dine fronthøjtt.!!! den passer sikkert glimrende og lyder sikkert vældig godt, men om det er overkill jeg ved ikke.. -jeg skal ik kunne sige det, desværre.
DM601 er vidst heller ik så dyb..så måske det vil være perfekt m en ordentlig sub. som kan gi' dybde!!!!!!!!  så måske ér det lige dén sub. du skal have...hehe men jeg ved det som sagt ikke..der må være andre som ved bedre besked  -så jeg er os' lidt nysgerrig efter hvad folk vil mene

Mvh.
/Malik

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 28 Juni 2004 kl. 03:15 | IP-adresse registreret  

Tjah, på papiret ser den da OK ud. Den har osse justeringsmuligheder som i hvert fald i teorien gør den mere fleksibel end mange andre subs, så den kan spille godt både til hifi og surround. Og B&W er jo et anerkendt fabrikat. Men, til den pris ville jeg nu nok lige høre den først .
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Niels Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 28 Juni 2004 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Du kan også se på REL Quake, denne har 2 indgange, én for 5.1 LFE lyden og én højniveau du kobler på de front højttalerne. Subben har 2 volumen justeringer så du kan justere hver enkelt til et niveau der passer, du bruger altså begge indgange. Den er forøvrigt uhyre lille og tager ikke meget plads, men ganske potent er den..
Til top Vis Niels Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels Nielsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes