| Forfatter |
|
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 15 Juli 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa ...
Nogen der er gode eller dårlige erfaringer med disse snurrerundt banditter. Ser ud til at være noget af det billigste med pre-out til alle kanaler.
Har hørt 812 hos en bekendt og det lød sku ok som flerkanals bandit ... men har ikke hørt den nye.
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
Pioneer Lukket konto

Produktchef
Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 15 Juli 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej SATMIT
Det er samme forstærkerdel i de to, men processoren er nyere og hurtigere i '814eren. Så hvis der overhovedet er en lydmæssig forskel på de to bør det være i den nyes favør.
Desuden får du målemikrofon med automatisk indjustering på '814eren __________________ Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

|
| Sendt: 15 Juli 2004 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det officielle svar.
Fint at se branche medlemmer herinde ... de få og modige der tør.
Kan i øvrigt sige, at jeg har en gammel A88X som jeg fra tid til anden spiller på ved festlige lejligheder ... og på nr. 2 anlægget i kælderen. Den lyder sku stadig ok .. nu næsten 20 år efter jeg købte den.
SATMIT
__________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
Pioneer Lukket konto

Produktchef
Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 15 Juli 2004 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej SATMIT
sæ'fø'li' tør jeg godt skrive herinde 
Den der A88X'er er lidt kult! Jeg har en kollega som fortryder bittert at han ikke købte sådan en dengang den fandtes. Så giv lige et praj hvis den en dag er til salg. __________________ Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

|
| Sendt: 15 Juli 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm er der slet ingen der kan sige noget ... ud over den flinke mand fra Pioneer, der modigt har forvildet sig herind.
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps....vil også lige kippe med "A88X-flaget"...havde også denne sorte "bandit" engang i '80'erne, og den spillede r.... ud af bukserne på ALT....og kunne drive alt........og egen MC forstæker......jahhhh, DENGANG kære Pioneer, dengang kunne I lave forstærkere  ( og husker tydeligt dens kampvægt på lidt over 20 kg - hentede den hos Caruso på vesterbrogade, KBH, dengang han handlede Hifi....var dengang kun en fattig knejt, og skulle bære den i hånden op til hovedbanegården...fy for sat..mine arme var lange da jeg steg ombord på toget )
Ja,Ja, ved godt at dette indlæg er et stort sidespring - tilgiv mig - men følelserne overmandede mig....
mvh.
Jesper/Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Jesper,
Fair nok ... har selv samme oplevelse. Kom ind fra provinsen, og købte den i en butik ude på Tagensvej ... Hold kæft mine arme da jeg kom ned til Nørreport!
Og ja den spiller faktisk stadig rigtigt fint ... har den i sort, og den kan altså skubbe liv i næsten hvad som helst.
Det var dengang K.S. Møller var de gyldne ører hos HF ... nogen gange ville man ønske at de bare havde en eller anden form for ører idag ... guld det er nok urealistisk .
Nå men uanset hvor god den er så må den snart vige pladsen for noget surround. Fruen vil ikke have mere udstyr i huset ... man forstår det godt ... så købes der noget nyt ... så skal noget andet ud.
|
| Til top |
|
| |
tbbv Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 177
|
| Sendt: 24 Juli 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en 812'er og er godt tilfreds med surrounddelen, men ikke med stereodelen.
Men, men, til prisen syntes jeg den gør et godt stykke arbejde og har/er da også glad for den.
Vil muligvis sælge, hvis vi kan finde en god pris for begge.
__________________ Thomas
Mit link
QLN, HTPC, PS3, Onkyo TX-SR805og Panasonic TH-42PX70E
|
| Til top |
|
| |
ruan Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2004
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 28 Juli 2004 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må man spørge hvorfor du ikke var tilfreds med stereo delen? Jeg havde selv overvejet en 812'er, men det bliver nok en ny 814'er hvis det bliver Pioneer.
|
| Til top |
|
| |