| Sendt: 19 August 2004 kl. 07:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Jeg står og skal have en ny surround reciever indenfor de næste måneder. Lige nu har jeg en pioneer vsx 709RDS. Den gav jeg ca. 4500 for, for 4 år siden. Har været rigtig glad for den, men nu da jeg har fået nye højtalere, Dali new suite 0.8 center og 0.8 baghøjtalere, er det vist på tide at bruge lidt penge på en ny forstærker.
Det er egentlig ikke et specifik "mærke-spørgmål" jeg har, men måske et lidt dumt spørgsmål..
Forleden læste jeg her på forummet om en gut der også stod og skulle have ny reciever. Det skal lige siges at jeg deværre ikke kan huske hvilken tråd jeg læste det i. Nå men i førnævnte tråd, var der en der snakkede om at på billige forstærkere, kan man pinpointe hvilken højtaler lyden kommer fra. Det er præcis hvad man kan på min gamle pioneer. Men så er mit spørgsmål: Hvor dyr en reciever skal jeg op i, for ikke at have dette problem med at man kan høre hvilken højtaler lyden kommer fra?? Snakker vi 5000, 10000 eller 20000??
I må meget gerne komme med eksempler på hvilke mærker der håndterer problemet bedst, hvis der er forskel på det.
Håber ikke mit indlæg blev alt for kringlet og ulæseligt. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5156&PN=3
|