Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 00:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: JBL godt/skidt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ryberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Status: Offline
Sendt: 12 November 2004 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Har bestemt mig for at købe dette sæt http://www.jbl.com/home/products/product_detail.asp?ProdId=S CS300%2E7&SerId=SCS&sCatId=HCS  ... Ville bare høre om der er nogen der har erfaring med dette sæt eller måske synes det er godt/skidt? Eller måske nogen der kunne anbefale noget andet? Har omkring 5000 til at købe et flot sæt satalit højtaler sæt med subwoofer

Har set det i electriccity til godt 4000kr

Til top Vis Ryberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ryberg

HamDenFede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 November 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg kender ikke det sæt, men har personligt aldrig været meget for små (undskyld udtrykket ) "plastic"-agtige satelitter.

Afhængig af hvad det skal spille sammen med, så tror jeg at du i 99 ud af 100 tilfælde vil blive mere glad for nogle "rigtige" højttalere. Prøv f.eks. at kigge på noget Dali fra Hifi Klubben, det er til at komme til for penge.

Omvendt er det jo svært at få et komplet 7.1 system for ca. 5000,- men så kunne du måske overveje at købe brugt og købe lidt af gangen. Så er jeg overbevist om, at du bliver mere glad i længden.

Prøv evt. at skrive hvad du ellers har af udstyr, så er det lidt lettere at se hvordan tingene hænger sammen. Hvis du f.eks. har en fornuftig reciever, vil det være mere end ærgeligt at sætte nogle relativt dårlige højttalere til. Igen omvendt, så er der ingen grund til at ofre mange penge på fornuftige højttalere, hvis recieveren ikke kan levere den fornødne kvalitet. Det afhænger helt af hvilke forventninger man har til sit udstyr   

Ryberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2004 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Det er det mærke og nummer jeg har set i forretningen. Det er dog kun 5 højtalere. Det skal være satalit højtalere da min kæreste "forlanger" det :) Har selv nogle ok højtalere men skal af med dem. Min reciever er en Technics SA-DX940 http://www.fullcompass.com/Products/pages/SKU--41593/ .. Mener selv den spiller godt. Men som jeg sagde skal det være satalit eller noget der minder om det (småt). Nogle råd?

Ryberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Jeg behøver ikke nogle store 500W højtalere til at blæse rummet fra hinnanden. Jeg ser en del dvd film og lyden må gerne være god til dette. Spiller dog også stereo men ikke på FULD drøn (må gerne kunne spille højt tho)

Malmgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 November 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

er det ikke engang ok med reol-ht'ere? hvis ikke tror jeg det er et ok sæt du har fundet dig, men jeg kan ikke svare videre på det.

generelt er det ikke lige så noget vi interesserer os for herinde, der er meget stor forskel på små satelitter og nogle mere rigtige ht'ere. det er i hvert fald min opfattelse.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes