| Sendt: 12 November 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg kender ikke det sæt, men har personligt aldrig været meget for små (undskyld udtrykket ) "plastic"-agtige satelitter.
Afhængig af hvad det skal spille sammen med, så tror jeg at du i 99 ud af 100 tilfælde vil blive mere glad for nogle "rigtige" højttalere. Prøv f.eks. at kigge på noget Dali fra Hifi Klubben, det er til at komme til for penge.
Omvendt er det jo svært at få et komplet 7.1 system for ca. 5000,- men så kunne du måske overveje at købe brugt og købe lidt af gangen. Så er jeg overbevist om, at du bliver mere glad i længden.
Prøv evt. at skrive hvad du ellers har af udstyr, så er det lidt lettere at se hvordan tingene hænger sammen. Hvis du f.eks. har en fornuftig reciever, vil det være mere end ærgeligt at sætte nogle relativt dårlige højttalere til. Igen omvendt, så er der ingen grund til at ofre mange penge på fornuftige højttalere, hvis recieveren ikke kan levere den fornødne kvalitet. Det afhænger helt af hvilke forventninger man har til sit udstyr __________________ Mvh. HamDenFede
|