| Sendt: 25 December 2004 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt. Men er det så "5-kanal system" eller "Dipole baghøjttalere" jeg skal bruge?
Der står heller ikke noget om hvor højt fronthøjttalerne skal placeres, tror I ikke at det er for lavt hvis de står på hver side af tv'et på tvbordet, dvs. ca. 1/2 meter oppe?
Hvad med center? Skal den helst være over eller under tv?
|