| Sendt: 27 December 2004 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Allesammen
Jeg har lige "opgraderet" fra en H/K AVR-7000 til en H/K-AVR-7500, hvilket har givet mig følgene problem med min subwoofer (Jamo 3015THX).
Når jeg ser film og der er en forholdsvis stille periode så slukker subben, den tænder også fint igen når der er brug for den, men problemet er at den giver et lille knas når den slukker. jeg havde ikke dette problem med min AVR-7000 for der slukkede den ikke for den før jeg slukkede forstærkeren.
Jeg har dog fået den ide at jeg kunne sende et svagt signal ind via den ekstra indgang den har for at holde den tændt men jeg ved ikke hvordan dette kunne løses det skal jo ikke være et signal der kan høres.
Håber der er nogle der kan hjælpe.
|