| Forfatter |
|
CWHT Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 November 2004
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 12 Januar 2005 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Onkyo TX-DS676 vs. Onkyo Integra A-SV810PRO hvilken vil bedst kunne trække disse højtalere??
HT`er
front: cv dc12
center: cv clsc 6C
surround cv clsc 6
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ville helt klart mene Integra modellen, men jeg er ikke sikker på jeg husker rigtig med specs osv på TX-DS676... men deres Integra modeller har altid været forrygende. har selv har Integra i deres integrad forstærkere en gammel herre fra 94 mener jeg den spiller super lækkert.
Nicolai __________________ Mine Film
Min Biograf
|
| Til top |
|
| |
bsl2 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 07:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej CWHT
kig på www.dba.dk der er en onkyo integra 917 thx til 3500 den rykker.alderen på den kender jeg ikke
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 07:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Onkyo Integra 919 THX er fra 1997 dvs. 8 år gammel. Jeg ville ikke vælge nogle af dem (919 eller 810) - de er for gamle og er desuden ikke udstyret med Dolby Digital og DTS. 919 kan opgraderes med et DB-25 kabel og den Dolby Digital-dekoder som Onkyo har lavet der til, men selv om den kan findes er det ikke pengene værd.
TX-DS676 er udmærket, men gå efter en TX-DS777 istedet - bedre at vente lidt og få en smule bedre grej! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Onkyo Integra 919 THX er fra 1997 dvs. 8 år gammel. Jeg ville ikke vælge nogle af dem (919 eller 810) - de er for gamle og er desuden ikke udstyret med Dolby Digital og DTS. 919 kan opgraderes med et DB-25 kabel og den Dolby Digital-dekoder som Onkyo har lavet der til, men selv om den kan findes er det ikke pengene værd. Har selv haft 919 THX og ED 901 som DD-dekoder. De var rigtig gode dengang, men er klart overhalet af udviklingen.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Clapton Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
CWHT:
Du kan blive ved med at spørge om teoretiske emner i al evighed, uden at du nogensinde vil få et endegyldigt svar på de ting du spørger om. Folk herinde har forskellige opfattelser af HIFI og skriver derfor deres mening udfra hvad de oplever. Dette giver en subjektiv billede af det du spørger om og dermed ikke nødvendigvis et korrekt svar.
Du skal simpelthen ud i det danske land og lytte dig frem!!
Det nytter ikke noget at spørge og spørge, for i sidste ende er det jo kun dig der kan afgøre hvad der lyder godt og hvad der lige præcist fungere best i dit setup!
Du vil sagtens kunne høre hvilken receiver der bedst kan styre dine højttalere. Hvis du bare tager ud og lytter!!!!
UD OG LYT!!!!
|
| Til top |
|
| |
Skoust Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 301
|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ændrer dog ikke ved at de "ikke er meget værd" uden DD / DTS.
Skoust.
|
| Til top |
|
| |
Clapton Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skoust:
Det undlod jeg helt at kommentere, for det gav ligesom sig selv. Fjollet at købe en receiver der ikke kan decode DD og DTS...altså...?? wtf
|
| Til top |
|
| |
Skoust Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget! Så hellere to-kanals lyd.. også til film.. (Vil jeg til enhver tid vælge - også frem for 7.1, 9.1 eller 256.2 eller hvad de nu finder på, for at sælge mere grej og flere højttalere..)
Skoust.
|
| Til top |
|
| |
Clapton Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, det vil jeg så ikke. Syntes at 2 kanals lyden er fattig i forhold til surround når vi taler om film. Til musik cd'er er der reelt ingen alternativ til stereo.
|
| Til top |
|
| |
Skoust Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2005 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og det undlader jeg så at kommentere, da vi allerede har splittet tråden for meget ad.. BEKLAGER!
Skoust.
|
| Til top |
|
| |