| Forfatter |
|
Tk-rwg Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2004
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej.
Hvornår vil i skyde på de nye surround recieverer kommer? Altså afløserne til Denon 3805, pioneer ax5ai osv.
Det kunne være rart at vide om man skulle vente med at købe nyt.
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eftersom begge modeller er rimelig nye sker der nok ikke noget lige med det samme.
|
| Til top |
|
| |
Tk-rwg Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænkte bare hvor tit der kommer nye.. hvert eller hvert andet år.. Ax5i er vel fra 2003.
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener at Denon kommer med nye receivere en gang om året.
Der gik nemlig kun et år mellem Denon avr 3803 og 3805. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Tk-rwg Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
så kunne det jo godt tænkes der kom en i år også, 3807 måske
|
| Til top |
|
| |
Pioneer Lukket konto

Produktchef
Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tk-rwg skrev:
| Tænkte bare hvor tit der kommer nye.. hvert eller hvert andet år.. Ax5i er vel fra 2003. |
|
|
VSX-AX5i er fra sommeren 2003
VSX-AX5Ai er fra sommeren 2004
Ændringen er i dette tilfælde ikke kæmpe stor, men alle producenter kæmper for at holde opmærksomheden fra magasiner og forhandlere på deres produkter, og derfor kommer der ofte nye modeller hvert år. Nogle High-End modeller kører dog som regel to år (f.eks. DV-668AV og DV-868AVi) __________________ Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
|
| Til top |
|
| |
Tk-rwg Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad kommer der til at ske i næste generation af recieverer? Overvejer at købe en ax5ai, men ved ikke om jeg skal vente til næste generation..
|
| Til top |
|
| |
Pioneer Lukket konto

Produktchef
|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tk-rwg skrev:
| hvad kommer der til at ske i næste generation af recieverer? Overvejer at købe en ax5ai, men ved ikke om jeg skal vente til næste generation.. |
|
|
Beklager... de er ikke færdigudviklede så det er ikke muligt at afsløre.
Men det er altså ikke nogen revolutioner som talestyring eller trådløst højttalersignal. Generelt synes jeg at man ikke nødvendigvis altid skal vente. Selvfølgelig vil man altid gerne have det sidste nye, men køber man en god receiver i dag, så er den altså stadig ligeså god om 5 år. Der kommer altid en ny model!!! Men så kan man jo vente til man "dør med cykelspænderne på" som en af mine kollegaer udtrykker det.
Jeg solgte min gamle VSA-E06 (1999 model) til en af mine gode venner for ca 4 år siden. Han er lykkelig og ser mange film. Den ene gang var jeg hjemme hos ham, og jeg blev selv overrasket over hvor godt 'sådan en gammel svend' spiller. Den kunne jeg sagtens leve med idag.
Så længe du prioriterer gode forstærkerkredsløb, stor strømforsyning, aluminiumsfront osv. højt, så bliver det aldrig rigtigt forældet. Aluminiumsprisen, størrelsen på en god transformator osv. er ting der ikke har ændret sig meget de sidste 20 år, det gør de nok heller ikke de næste mange år. __________________ Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer skrev:
Tk-rwg skrev:
| Tænkte bare hvor tit der kommer nye.. hvert eller hvert andet år.. Ax5i er vel fra 2003. |
|
|
VSX-AX5i er fra sommeren 2003
VSX-AX5Ai er fra sommeren 2004
Ændringen er i dette tilfælde ikke kæmpe stor, men alle producenter kæmper for at holde opmærksomheden fra magasiner og forhandlere på deres produkter, og derfor kommer der ofte nye modeller hvert år. Nogle High-End modeller kører dog som regel to år (f.eks. DV-668AV og DV-868AVi)
|
|
|
Nu vi har fat i en Pioneer-mand: hvornår er de to dvd-afspillere, du nævner, fra, og er der nogen gæt på, hvornår der kommer nye Pioneer-modeller med hdmi? (ikke dermed sagt, at der noget galt med de eksisterende...)
|
| Til top |
|
| |
Tk-rwg Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak til pioneer for besvarelserne  . Tror jeg holder mig til ax5ai så
|
| Til top |
|
| |
Pioneer Lukket konto

Produktchef
|
| Sendt: 13 Januar 2005 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
| Nu vi har fat i en Pioneer-mand: hvornår er de to dvd-afspillere, du nævner, fra, og er der nogen gæt på, hvornår der kommer nye Pioneer-modeller med hdmi? (ikke dermed sagt, at der noget galt med de eksisterende...) |
|
|
DV-668AV og DV-868AVi blev introduceret ca i december 2003. Jeg har endnu ikke kendskab til en afløser.
Sjovt nok ser det i øvrigt ud som om at markedet for DVD-Recordere er vokset så meget at der nok ikke kommer så mange nye High-end DVD-afspillere i fremtiden. Der bliver tale om HigH-End recordere (som f.eks. DVR-920H-S) i stedet for. Allerede i 2004 har vi solgt mange flere recordere end afspillere. __________________ Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
|
| Til top |
|
| |