| Sendt: 24 Januar 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et par gamle cerwin vega, og havde håbet på at jeg stadig kunne bruge dem. Men jeg havde håbet på at sourund højtalerne, center, og basen kunne klares for under 5000 da jeg kun lige er startet i lære og ikke har så mange penge.
Hilsen Benjamin
|