| Sendt: 24 Januar 2005 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva siger i?....!
Når jeg samligner de to mærker bliver jeg hurtigt i tvivl om hvad der
er bedst?
Tager man de mindste modeller fra begge mærker, ser det ud til i
mine øjne at Denon klart vinder. Godt nok er Pioneer højere i watt
end Denon, men Denon understøtter flere formater, og allerede fra
Denon's mindste surround reciever AVR-1705 er der 6.1.
Hvis man derimod går en smule højere i pris, synes jeg langsomt
Pioneer overhæler. Denon kan f.eks. ikke præstere THX-godkendelse
før man er oppe i 15000,-!
Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge?
Håber der er nogen af jer, der kan fortælle hvem de bedste!!!?
|