| Sendt: 11 Februar 2005 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
NEJ!
Fra hifiklubbens hjemmeside om NAD L53:
"SRS Surround For alle som vil have mere ud af lydoplevelsen på film har L53 også indbygget et system kaldet SRS Surround. Dette system er valgt fordi det er 100% analogt, og ikke kræver nogen digitaldel for at kunne fungere. SRS Surround giver indtrykk af at lyden kommer mod dig fra alle sider med kun to højttalere."
millionkongen skrev: "Hvorfor duer sådan noget som sony og phillips ikke mere..? syntes kun jeg bliver henvist til mærker jeg aldrig før har hørt om "
Ja det er nu heller ikke sådan lige at forklare, men jeg prøver nu alligevel. Alle kender "billig" mærker som Fiat, og Lada, mens færre kender f.eks. Lotus, Jaguar, Lexus osv. Fælles for dem er at de kan transportere dig fra a til b, men hvad ville du så helst? Prøv selv først at ta' et smut i fona og hør et anlæg i 5 k prisklassen og derefter et hifiklubben eller din lokale hifi-pusher til xxxxx kr. , selv din mormor kan høre forskel! Grunden til at du ikke kender mærkerne er at det, det desværre stadig er de færreste der smider meget merre end 5 k på et anlæg med alt...
|