Sendt: 01 Marts 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har jeg været den lykkelige ejer af sådan en maskine de seneste 6 måneder, eller deromkring.. og selvom jeg endnu ikke har brugt den til surround hjemme, så er jeg stadig tilfreds.
+'er:
- masser af kraftoverskud. yder på papiret: 6x135watt (6x250w 4ohm)
- menuen på skærmen er nem og brugervenlig, og et stort +.
- gode terminaler, wbt ved ht.
- er robust opbygget, og med god intern køling. Min står tændt døgnet rundt, og den er meget sjælden varm udenpå.
-'er:
- Ikke just køn.
- Fjernbetjeningen indeholder underlige knapper
- Karaoke indgang!? come on kinamand!
- har IKKE preout. stort minus i min verden.. selvom den sagtens trækker mine højttalere, men er irriterende man skal ud og låne pre når der kommer effektforstærkere på besøg.
- alt for få analoge indgange.
dertil kan man så diskutere om man kan lide lyden eller ej, jeg er godt tilfreds.
og at den er stor og vejer af h.. til, ved jeg ikke om det er et plus eller minus.. ?
men alt i alt er jeg MEGET tilfreds, den er et glimrende match til mine SA 3070, desværre er der ingen preout, og man skal ofte skifte rundt på de analoge indgange.. især hvis man som jeg, har flere end 4 dele der bruger de analoge indgange. og den har en masse underlige funktioner, fx kan man ændre menusproget via en knap på fjernbetjeningen.. engelsk/kinesisk . hvor fedt er det, og brugbart!? ... der er 100+ forskellige grafiske equalizere på skærmen, men ingen funktion hvor den slåes fra?? skærmen kan ikke slukkes, men man kan vælge en grim blå baggrundsbelysning..
EDIT: jeg glemte lige et stort + til dem der vælger at bruge den til surround. På fjernbetjeningen kan man vælge "channel trim" dvs forøge/mindske lydstyrken på kanalerne. istedet for at man skal ind i underlige og besværlige menuer..
|