Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 05:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon AVR 1705 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
calimero
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 07 Juni 2005 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Har jo invisteret i en Denon AVR 1705, og er egentlig rimelig tilfreds. Dog et par ting som jeg kunne tænke mig at få lavet om.

I højtalerne kan man høre en svag susen, lige meget hvilken indgang man kobler ind, og selvom der ingen kabler sidder på nogen indgang overhovedet. Er det bare en lyd man må finde sig i?

Kan man på nogen måde modificere den, så man kan få en par preout udgange (til fronten).

Og så den elendige fjernbetjening, som ikke kan sammen med vores Grundig fjernsyn og Samsung Kombi DVD/VCR. Kan den prgrammeres på andre måder end de koder som findes i manualen?

Mvh Anders
Til top Vis calimero's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af calimero

Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Oktober 2005 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

calimero skrev:
Har jo invisteret i en Denon AVR 1705, og er egentlig rimelig tilfreds. 

Mvh Anders

Hej jeg har også invisteret i sådan et dejligt stykke legetøj  DENON avr 1705 og er faktisk meget tilfreds med den jeg syntes ikke min har sådan støj som du omtaler her. kommer det lige meget hvad du bruger den til ??? Eller er det når du høre RADIOEJ pjat til side

Men jeg skriver faktisk også her fordi jeg har et lille spørgsmål omkring den her 1705 jeg fik af vide i hifi klubben den havde noget On screen Display men det har den ik har den ???? syntes ikke jeg kan finde det i hvertfald??? ikke fordi jeg skal bruge det for jeg vidste slet ikke da jeg købt den og kan jo sagtenes indstille den på det normal display. Men det var jo lige noget jeg vil undersøge ved du om den har det ???????????? 

MVH Thomas

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes