Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1036
Sendt: 19 Juni 2005 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
Denon er ret skinger i lyden, og desuden ret flad at lytte til i længden... Hvorimod Marantz er meget mørk og bas-agtig i lyden, hvilket godt kan gøre dialog på film til noget mumleri.
Tag ud og lyt - og vælg det der lyder bedst i dine egne øre :o)
Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
Sendt: 19 Juni 2005 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
jeg ville vælge denon da de er lidt lyse mod dali's lidt mørke lydkarakter,.Marantz kan vel også betegnes som mørkt klingende og så kan det hele blive for mørkt efter min mening
Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 400
Sendt: 19 Juni 2005 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
Nu bor ham Denon i Kbh hvilket er ret langt fra Viborg :) Men jeg tror det bliver Marantz da jeg godt kan li lidt mørk og rolig lyd. Der burde ikke være problemer med at trække den?
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
Sendt: 19 Juni 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
music 4 all skrev:
jeg ville vælge denon da de er lidt lyse mod dali's lidt mørke lydkarakter,.Marantz kan vel også betegnes som mørkt klingende og så kan det hele blive for mørkt efter min mening
Det er første gang jeg hører/ser en der synes at en dali 850 er MØRK i det
Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1036
Sendt: 19 Juni 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
skruerselv skrev:
music 4 all skrev:
Det er første gang jeg hører/ser en der synes at en dali 850 er MØRK i det
Jeg har heller aldrig hørt om at Dali skulle være mørk i lyden
Marantz vil kunne trække 850'erne mindst ligeså godt som denon'en. Bare husk at den skal placeres, så den kan komme af med varmen
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum