| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg har helt uventet fået en sjat penge på kontoen fra Skatteforvaltningen og dem har jeg så valgt at investere i en "Classic no. 8 db" effektforstærker fra danske Ardency-Audio. Magen til denne:http://www.ardency.adr.dk/8.0.htm
Prisen ligger på fornuftige 6100,- men er på kampagne netop nu til 3500,-.
Ideén var at bruge den til at drive mine nuværende fronter med mere power og få aflastet min receiver på samme tid.
Tilslutningen af ampen foregår via et phono kabel det er jeg klar over, men er dte ligegyldigt hvad det er for et? Kan jeg bruge et magen til det som man bruger ved cd-afspilleren?
Desuden har jeg købt nogle Ixos bananstik hos TC for 25,- stykket og jeg har termineret front kablerne med disse (Dali Blue Wave) men til min center har jeg også dette kabel og der kan jeg ikke bruge bi-wire så jeg plejer bare at sno dem sammen 2 og 2 og så bare bruge skrue terminalerne - mit spørgsmål går på om der ikke findes et bananstik med plads til kablet? Der er ikke plads i Ixos.
Håber der er nogen der kan svare på disse to enkle spørgsmål  __________________ Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
|