Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 01:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Nyt anlæg, alt sammen :-) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Berger
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2005
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2005 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Hej jeg ville høre hvad i ville sige ,til mit forslag af indkøb af nyt Surround anlæg.

Jeg ville høre om de penger er godt givet ud, eller kan jeg få noget bedre til nogen lunde samme pris. Jeg har sat min max på 20.000 dette er eksklusiv det beløb jeg skal bruge på kable, da jeg har nogen kabler i forvejen :-)

DENON AVR-2105 surround receiver

DENON DVD-1910 DVD-afspiller

Dali Suite (surround system) http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler/hoejttale rsystemer/detail/_Dali_Suite_surround_system.htm?id=5774

Står også og overvejer B&W DM 600 serien.

Jeg ville gerne høre for og imod på højtaler systemerne, har læst at nogen siger at B&W højtalere sammen med Denon giver en lys lyd. Er i gang med at købe nyt, jeg har i forvejen Denon 1400 Receiver og deres DVD 3000 (den er sku genial, men kan ikke afspille DTS)

Til top Vis Berger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Berger

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 28 Juli 2005 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Jeg vil råde dig til at lytte til så meget du har mulighed for. Der er en STOR verden udenfor HiFi-Klubben.

For 20.000,- kan du finde dig et rigtig godt setup det er der ingen tvivl om. Prøv at lytte til de gængse mærker: Marantz, Arcam, Harman/Kardon, osv.

Samt en hel masse højttalere, Audiovector, AudioPro, MonitorAudio, Acoustic Energy, SystemAudio, osv.

Der er utroligt meget at vælge imellem derude. Det skal ikke lyde sådan at Hifi-Klubben sælger dårlige ting, men der er så mange andre muligheder.

MVH
Morten

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 Juli 2005 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Helt enig med Morten, ud og lytte. men ellers vil jeg nu sige at det system du selv har sammen sat er et rigtig fornuftigt system til pengene, om du skal vælge Dali eller B&W er en smagssag nogen syntes B&W'erne er geniale andre syntes de skriger i ørene, så ud og lytte på dem, og en masse andet så skal du nok ende op med noget lækkert udstyr til 20k.

Nicolai

Demo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 28 Juli 2005 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv den store suite serie altså 2,8'eren og den er jeg MEGET glad for. Jeg hørte på mange forskellige setup's før jeg besluttede mig. Synes ikke jeg kunne finde bedre lyd til de penge - og designet er også helt i top! Jeg valgte dog at kombinere med NAD i stedet for Denon, men det skyldes primært at anlægget hovedsageligt anvendes til stereo og her synes jeg klart NAD overgår Denon!

har en NAD 753 v.2 og en NAd T533 dvd afspiller og det spiller bra:D

Den lille suite serie hørte jeg også og den lød også rigtig godt - især hvis rummet ikke er over 20m2.

Du går næppe helt galt i byen med det setup du har der!

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo

Thorbjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2005
Lokalitet: København
Sendt: 28 Juli 2005 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Jeg må tilslutte mig de ovenstående udtalelser. Ud og lyt. Der er en stor hifiverden derude, der ikke kun begrænser sig til HifiKlubben.

Når dét så er sagt; NAD T753ti v2 og 533ti med B&W 603/601/CC6 er stillet op her, og jeg nyder det på en daglig basis. Kombinationen af Denon og B&W var ikke helt i min smag. Hvis du holder dig til Denon og HifiKlubben, ville jeg nok sige Dali.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes