Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 15:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hjææælp larm i venstre surround højtaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Demo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline
Sendt: 02 August 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Hey all.

Har netop fået et sæt Dali 2002LE ind ad døren.

Har sat det hele op med kabelbakker, vægbeslag og hele molivitten, men er nu stødt på et temmeligt irriterende problem.

De er en del af et surround system bestående af NAD T753 v.2 surround receiver, NAD T533 dvd og et sæt Dali suite 2.8.

Det viser sig nu at der er en rimelig kraftig mislyd i venstre baghøjtaler, der altså er en 2002'er. Problemet finder kun sted når dvd'en er tændt og hvis jeg tilslutter dvd'en med analoge kabler er der heller ikke noget. Det er altså enten dvdafspilleren digitaludgang, receiverens digital indgang (har prøvet flere forskellige) eller digitalkablet (af mærket IXOS, kun to måneder gammelt og kostede 500,-) Kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal få det væk. Det undrer mig meget at det kun finder sted i en af kanalerne. Det kunne jo tyde på at højtalerkablet lå op ad et andet kabel der skabte støj. Dette er imidlertidig ikke tilfældet og i så fald ville det vel også fremkomme ved andet end dvdafspilning.

Kan det være dvdafspilleren? Eller andre ting jeg har overset?

Kunne virkelig godt bruge lidt hjælp, for det er ikke bare en smule støj nærmere end hyletone og den er så høj at man også lægger mærke til det når de spiller.

På forhånd tak

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo

Demo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline
Sendt: 03 August 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Ingen bud?

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes