Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 00:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: What to buy? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mikkel Stampe D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen!

Håber der er nogen der kan lede mig i retning af hvilket Surround udstyr det er jeg skal ud at bruge penge på! Jeg har lige købt en Sony VA555ES reciever, og skal derfor have skiftet mine to jamo gulvhøjtalere ud med et flottere surround system!

Mine første overvejelser gik på at købe to Minipod-højtalere til front og to Micropod SE til baghøjtalere! Dette blev så erstattet af jeg hellere ville købe Sifi's nye ORB-højtalere, da jeg har ladt mig fortælle der er bedre lyd i disse? Hvordan vil dette fungere sammen i surround sammenhæng (har center selv)?

For nyelig har jeg så fået øjnene op for Jamo's A 410 5.1 system med Sub til 3000kr! HVilken lyd for man med dette system?

Og i forlængelse har også kigget på Tannoy's FX 5.1 system med Sub!

Andre gode forslag til hvad jeg skal købe, eller nogle tilbagemeldinger fra folk med erfaring om ovenstående systemer?

Jeg har mellem 5 og 10.000 der skal bruges optimalt! Vægter både lyd og design meget højt!  

På forhånd tak!

Mikkel

Til top Vis Mikkel Stampe D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel Stampe D

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes