| Sendt: 28 Oktober 2005 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Jeg kan desværre ikke udtale mig om DLS, har ikke haft lejlighed til at høre dem endnu, men folk roser dem til skyerne..
Jeg vil dog anbefale, at investere i den større model, eller overvej at få sub, til film lytning!
Hvad angår Thule, så er jeg "all against" dette produkt. Jeg synes de er for kolde og intetsigende. Desuden er deres Watt opgivelser elendige/mindre gode, det er hvilke krav man selv stiller. Men generelt skal du forvente min. 20/30 watt mindre end de foreskriver.
Om du kan lide Thule lyden er jo op til dig, men i den prisklasse, er der absolut mange andre "bedre" alternativer: Primare, Rotel, Arcam osv.
Jeg vil varmt anbefale Arcam eller en af de andre ovenstående, men tror umiddelbart Arcam/Primare vil klæ DLS bedst, udfra de beskrivelser jeg har fået.
Men synes virkelig du skal tænke dig om, inden du investere i Thule, det er nok en af de mærker der har skuffet mig allermest!
Husk, dette er min subjektive mening, og din kan være fuldstændig anderledes, brug det derfor kun som vejledning! Evt. overvej kraftigt at lytte til andet inden køb!
|