Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 01:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Bilka’s pap Ht, i hifi version..? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
IceFujl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 12 November 2005 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Hey

jeg er på udkig efter et surround setup ligesom de sælger i bilka og diverse andre steder altså sådan et mini sæt højt. med en sub, bare i hifi kvalitet, altså ikke bare noget pap skidt..
Det jeg søger er noget i samme størrelse ca., da jeg kun har en 15 m2 at gøre godt med.

jeg vil også helst undgå at ofre for mange penge på det, men kom med hva i har af bud..

Køber gerne brugt..

Mvh Ice..

Til top Vis IceFujl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af IceFujl

Hephaistos
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 November 2005 kl. 01:51 | IP-adresse registreret  

Hvis 4k ikke lyder skræmmende så prøv at checke det her anlæg ud:

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Yamaha%20HTIB%205730&ID_inf oside=96143

Til top Vis Hephaistos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hephaistos

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 13 November 2005 kl. 03:20 | IP-adresse registreret  

IceFujl skrev:

Hey

jeg er på udkig efter et surround setup ligesom de sælger i bilka og diverse andre steder altså sådan et mini sæt højt. med en sub, bare i hifi kvalitet, altså ikke bare noget pap skidt..
Det jeg søger er noget i samme størrelse ca., da jeg kun har en 15 m2 at gøre godt med.

jeg vil også helst undgå at ofre for mange penge på det, men kom med hva i har af bud..

Køber gerne brugt..

Mvh Ice..

Du bør nok angive en grænser for hvor meget det må koste....

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

Audioholic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 November 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

IceFujl skrev:

Hey

Køber gerne brugt..

Mvh Ice..

Tjek også Bilka og hvad de andre elektronik forhandlere nu engang hedder

Min far købte fx en af de "bedre" Sony Receivere (Hvis man kan tillade sig at sidet det om en receiver fra Sony  ) og en dvd af samme mærke for en ret god pris, kan desværre ikke huske præcis hvor meget, men det var bestemt en god pris.

Bilka havde også et Jamo sattelit system med en aktiv 8" sub med 150watts forstærker for 2K - alt i alt et helt okay system til billige penge.

Hvis du vil ofre lidt mere kan Audio Pro Cinema serien anbefales ..

3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
Til top Vis Audioholic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audioholic

mudd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 November 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Hvad med dette system fra Denon?

Link

Det kan fåes i Hifiklubben, og jeg kan bestemt anbefale det til prisen..

Til top Vis mudd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mudd Besøg mudd's Websted

mhansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004
Sendt: 14 November 2005 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Jeg har en íde om at man på igen måde skal støtte Bilka og deres såkaldte surround anlæg.

Næsten lige meget hvad de har på hylderne, er det lavet efter filosofien, så billigt som muligt og så er det ligegyldigt hvordan det lyder. De har efter min mening har så stor succes med at bilde folk ind at man kan købe et komplet surround anlæg for 1999,-, og så har man den helt store biografoplevelse hjemme i stuen. Det passer bare ikke. Det lyder at dåse fra enden til anden.

Dette ikke for at være en snob. Men da jeg for ca. 20-25 år siden begyndte at interessere mig for lyd, kunne man ikke købe at ganske almenenligt stereo anlæg for under et par tusinde kroner. Selv om teknikken gennem tiderne er blevet både bedre og billigere er der dog stadig grænser for hvad man kan få for 1999,- 5 højtalere en sub dvd-afspiller med en forstærker på 5 x 1000 watt.

Hvis der også skal betales moms og Bilka skal have en avance på mindst 10-20 %, hvad er der så tilbage.  Jeg spørg bare, giver det mening……..

Hvis jeg skulle købe et billigt surround anlæg, ville jeg prøve at finde noget brugt. Her kan man for måske 3-4000,- kr. finde noget, som bare lyder så meget bedre end det bedste fra Bilka og Elgiganten for den sags skyld.

Hilsen Michael

Til top Vis mhansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mhansen

Audioholic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Sendt: 15 November 2005 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

mhansen skrev:

Jeg har en íde om at man på igen måde skal støtte Bilka og deres såkaldte surround anlæg.

Næsten lige meget hvad de har på hylderne, er det lavet efter filosofien, så billigt som muligt og så er det ligegyldigt hvordan det lyder. De har efter min mening har så stor succes med at bilde folk ind at man kan købe et komplet surround anlæg for 1999,-, og så har man den helt store biografoplevelse hjemme i stuen. Det passer bare ikke. Det lyder at dåse fra enden til anden.

Dette ikke for at være en snob. Men da jeg for ca. 20-25 år siden begyndte at interessere mig for lyd, kunne man ikke købe at ganske almenenligt stereo anlæg for under et par tusinde kroner. Selv om teknikken gennem tiderne er blevet både bedre og billigere er der dog stadig grænser for hvad man kan få for 1999,- 5 højtalere en sub dvd-afspiller med en forstærker på 5 x 1000 watt.

Hvis der også skal betales moms og Bilka skal have en avance på mindst 10-20 %, hvad er der så tilbage.  Jeg spørg bare, giver det mening……..

Hvis jeg skulle købe et billigt surround anlæg, ville jeg prøve at finde noget brugt. Her kan man for måske 3-4000,- kr. finde noget, som bare lyder så meget bedre end det bedste fra Bilka og Elgiganten for den sags skyld.

Hilsen Michael

Hvis du lige gennemlæser hvad jeg skrev, nævnte jeg lige præcis ikke et sådant sæt

Jeg er på det kraftigste modstander af tarvelige plastik huse med billige risgnasker enheder stoppet i. Men jeg synes da det er helt okay at købe en Sony receiver på tilbud i Bilka som ville koste det dobbelte hos en velrenomeret hi-fi forretning - der tager snobberiet fra din side altså overhånd efter min mening - eller hvad? 

Selvom Jamo desværre med årene er gået fra at være et pære dansk og super navn til at lave billige kina højtalere er det stadig muligt at finde nogle hæderlige systemer og det min far har fået fingre i er bestemt et af slagsen.

Mvh. Mads

3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
Til top Vis Audioholic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audioholic

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes