Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 17:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Pioneer receiver klik/pop i ht (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
assassin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 15 Oktober 2003 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Jeg fik idag en ny Pioneer vsx1011 ind af døren. Fik den sat til coax imellem dvd (pioneer 350) og receiver. Satte min effektforst. til main-preout (Jeg har pt. kun frontht.). Det hele spiller med det samme uden at røre noget, både DD og DTS - fint!
MEN! Når den står til AUTO i valg af analog/digital signal, kommer der et, forholdsvist, højt klik/pop i frontht. Det er lige når den skifter fra analog til digital efter man har trykket play. Jeg satte den så til digital istedet for auto - men det er da kun en nødløsning.
Samme prob. er der når man skifter surround-mode eller lign. der har med audio at gøre.
Det er da MEGA irriterende at høre på, har aldrig oplevet det på andre receivere..

[edit]
Den klikker/popper også når man skifter input-kilde! Det er kun på preout der er problemer, sætter jeg højtallerne direkte til er der ingen probs. Virker som om de ikke får mutet preout når det er nødvendigt...
[/edit]

Nogen der kan hjælpe ??

Martin
Til top Vis assassin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af assassin

Don Räß
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Oktober 2003 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Hmm lyder det også hvis du ikke har slået din effekt forstærker til?? Jeg tror måske der er noget overgang i recieveren...
Til top Vis Don Räß's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Räß

niels_lyn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 15 April 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Jeg har en pioneer VSX-D512-S og den gør det også, jeg har fået at vide at det er noget de har lavet med vilje for at folk bliver klar over at den skifter. men det tvivler jeg lidt på. der er nok ikke noget at køre ved det, når man vender sig til det så gør det ikke så meget.
Til top Vis niels_lyn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af niels_lyn

Don Räß
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 April 2004 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

@ Niels_lyn: Det var godt nok en dårlig undskyldning. I mine øre lyder det som en forhandler der ikke gider at påtage sig sit ansvar...

@ assassin: Da den også siger det ved valg af input kilde, tror jeg at der er noget galt med forstærkeren. Jeg ville gå til forhandleren og bede om at en forklaring og reperation.

Til top Vis Don Räß's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Räß

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes