| Sendt: 10 December 2005 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en lille lyst til at købe noget surround sound. Jeg har pt. ikke et anlæg og hører al min musik fra computeren. Det har sine fordele i det at min Ipod så står for al musikken og det bliver dejligt varieret. Til gengæld er lyden ikke altid lige imponerende og højtalerne skratter lidt.
Så jeg overvejer at købe noget surround sound halløj og så smide det til min nuværende DVD optager(en Sony) og så prøve det. Men det kræver vel at jeg køber en receiver og nogle højtalere eller hvordan? Har kigget lidt på Hifi klubbens hjemmeside og der er et komplet sæt( http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/surround_sound/syste mer/detail/DENON_DHT500SD_system_.htm?id=5900 ) som egentlig ser fedt ud. Dog betyder det så bare at min DVD optager bliver overflødig og det er jeg heller ikke meget for.
Forslag til mine muligheder for hvad jeg skal gøre er velkomne. Jeg holder mig til et budget der hedder omkring de 6k. Jeg er ikke dedikeret lyd freak og kan godt overleve med en anstændig lyd og gider ikke smide 2-30.000,- efter noget som eftersigende skulle spille SÅ meget bedre end noget andet.
|