Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 03:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Sony m DAB? KEF center? Sony HDD 1010? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KaffeKlub
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 December 2005 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Hej kloge hoveder...

Jeg er lun på Sony’s surround receiver STR-DB895D fordi den – så vidt jeg kan se – er den eneste der har indbygget DAB radio !?

Og fordi jeg ikke har plads til og gider have en seperat DAB radio stående.

Kan nogen sige noget godt eller skidt om Sony’s surround receiver STR-DB895D?

Lidt info om STR-DB895D: http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=STR-DB895 D&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=HCS+ Home+Cinema+Receiver

Er DB895D iøvrigt en ældre model? ... alle deres øvrige receivere har ændret navn fra xx5 til xx8 ... men så vidt jeg kan se hedder modellen med DAB ”kun” 895?

Jeg vil sætte den til mine skønne KEF 103.3 reference højttalere (front) og mine lidt ældre og mindre KEF Q-series (bag).

Dertil overvejer jeg så at købe en KEF iQ2c som center. Er det et godt valg ift. mine andre højttalere og nævnte receiver?

Den skal placeres på gulvet under mit Beovision 1 TV, hvorunder også receiveren skal stå i tv-møblets reol ...

... sammen med Sony’s DVD/HDD-recorder model 1010 som jeg pønser på at købe ... hvis nogen af jer kloge hoved da ellers kan give den gode ord med på vejen??

Er den de flere penge værd ift. 710 og 910? En af grundene til 1010-overvejelserne er dels at den har rigelig plads (400Gb - eller er det for meget?) og så – sorry2say – fordi den, i modsætning til 910’eren med 250Gb HDD, kan fåes i sort der passer til øvrigt udstyr (samt WAF:-).

Blir rigtig glad for gode råd og erfaringer fra jer garvede hifi-surround folk...

Vh. KaffeKlub

Til top Vis KaffeKlub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaffeKlub

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes