| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber i kan hjælpe mig med at vurdere min gamle surround receiver. Som en opfølgende tråd på min Katastrofe tråd, så har Coop ikke ville sende en taksator ud til at vurdere skaden, så det må jeg jo selv gøre for at kunne sende et reelt erstatningskrav.
Da elektronikken i både mit tv, og min receiver har taget skade, og begge apparater har pådraget sig periodiske defekter... (uden tvivl pga. sod forurening)
Men da min receiver jo er en ældre dame, og helt sikkert ikke bliver produceret længere eller for den sags skyld så bliver der i mine øjne slet ikke forhandlet Onkyo produkter af samme kvalitet i Danmark længere. Men da forstærkeren lyder ret godt, så vil jeg ikke pris sætte den til ingenting, men håber lidt kenderne her på siden vil hjælpe lidt med at sætte en rimelig pris på den? I sin tid gav jeg vist i omegnen af 6-7000kr. for den, men det kan jeg desværre nok ikke lokke ud af dem, men hvis vi nu går ud fra noget i en forstærker klasse, med 5 x 85w. i en udemærket kvalitet, hvad ville i da så sammenligne med?
Modellen det drejer sig om er Onkyo TX-SV636

|