| Sendt: 15 Januar 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Fik købt mig en Marantz SR5600...
Skal have koblet min Denver 186 ( ) med noget digitalt lyd, men det driller squ lidt sys jeg selv om det ik plejer at volde besvær...!?
Kører digi. coax ud fra dvdafsp. og i digi.coax indgang nr 3 på revieveren.
I setup sætter jeg "dvd" til at køre "dig.3" men der kommer ikke for meget lyd sys jeg. Har været ved at kigge i setup på afspilleren, men synes ikke umiddelbart noget kan være galt der.
Nogle forslag?
Mvh søren
|