| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som overskriften lyder, har brudt med kæresten og er derfor flyttet i en ny(og større lejlighed) og skal i den forbindelse have nyt anlæg da jeg intet har! Da det er en lejlighed er det overkill og spild af penge(har desuden et sparsomt budget) efter min mening at begynde at smide 8-12K efter surround receiver og lige så mange penge efter surround højtalere når jeg ved at bare den ryger lidt op så står naboerne og hamrer døren ind. Så vil stille og roligt op bygge et hæderligt system der er nabo venlig, men alligevel kan spille lidt op til bal. Så har derfor valgt nogle receivere i gerne må anbefale eller komme med Jeres input til hvilken vil være det bedste køb.
Vil helst ikke over 3 tusind i receiver, men er villig til at strække den til 4 tusind hvis i virkelig mener der er noget at hente!
Denon AVR-1906 - 3.299 kr
NAD T743v2, denne var jeg nede og lytte til idag og den lyder godt. 2.999 kr.
Marantz SR 4600 - 2.999 kr
Marantz SR 5600 - 3.999 kr
Til at starte med skal den trække 2 JBL LX800 ved stereo brug.. Og også dem der vil udgøre fronten til at starte med.. Det hele vil blive bygget langsomt op så pga. flytte/møbel udgifter vil jeg ikke bekymre mig om center og baghøjtaler endnu...
Da det ikke er overdrevet mange penge vælger jeg at stole på Jeres input så gider ikke at køre land og rige rundt for at lytte til dem. Så venligst post konstruktiv input om hvilken i mener er det bedste valg og om der er noget mærkbart at hente ved at smide en tulle mere...
På forhånd tak.
|