Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 04:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Pioneer VSA-E06 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
minibus
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Hejsa er der nogen der kender denne surround forstæker og hvad syntes man om den.

Torben

Til top Vis minibus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minibus
 
lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 815
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har den selv og er ganske god tilfreds med den. Jeg har dog intet sammenligningsgrundlag.
Til top Vis lunddal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunddal
 
Pioneer
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Produktchef

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 246
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

Hej Torben

Det var vores første THX certificerede forstærker, og den var på forsiden af næsten alle hifi-blade da den kom på markedet, og blev også rost til skyerne i flere tests.
Man kan idag godt finde forstærkere med flere features, men lydkvaliteten er stadig i høj klasse, selv efter dagens standard.

 



__________________
Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
Til top Vis Pioneer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pioneer Besøg Pioneer's Websted
 
minibus
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Hej

nu har jeg haft sådan en forstærker hjemme på prøve skal spille sammen med et sæt dali 8008 og jeg syntes ikke den spiller bedre en min 10 år gamle denon avr-1000

Den er for tynd i bunden og med for meget diskant til mig. så jeg må prøve noget andet.

Torben

Til top Vis minibus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minibus
 
lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 815
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

minibus skrev:

Hej


nu har jeg haft sådan en forstærker hjemme på prøve skal spille sammen med et sæt dali 8008 og jeg syntes ikke den spiller bedre en min 10 år
gamle denon avr-1000



Nu er VSA-E06 jo også næsten 10 år gammel
Til top Vis lunddal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunddal
 
minibus
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Det er selvfølgelig rigtigt at de begge er ca. 10 år gamle men der er også 7-8000,- i forskel på de to forstærkere.

Torben

Til top Vis minibus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minibus
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes