Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
Jeg har indtil nu fundet ud af at Pioneer´s VSX-AX2AV skulle være en fornuftig receiver til mine B&W DM604 - bla. fordi jeg vil bruge den i et 5.1 setup og de overflødige 2 kanaler kan bruges til bi-amping. (højttalerne kan jo godt lide lidt strøm)
I Tyskland kan man købe den til Eur 850,- (ca. Dkr 6.400,-) incl forsendelse til DK. (http://www.ixxpixx.de/)
Hvor i DK kan jeg købe samme model til en fornuftig pris? - vil egentlig helst købe den i DK, men den store prisforskel jeg har set indtil nu retfærdiggør ikke momsforskellen mellem landene.
Kender i andre mærker hvor de "overflødige kanaler" kan bi-ampes til fronterne, så skriv endelig..
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
Hej du kan prøver at skrive til fleegaard dandiscount, de kan få den til en rimelig pris har selv hørt på den og mener den kunne fåes til 7300 kr. hvis man selv henter den.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum