| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej :)
Jeg må sige, at jeg er blevet meget inspireret af Peter Pans uafhengighedsprojekter med B&O.
Nu er det så min tur. Dog skal jeg lige have fundet "et" stykke hardware først.
Jeg vil nemlig gerne kombinere B&O's gamle system med deres "svar-tilbage" system til deres fjernbetjæninger. Det er så fedt! Sørgeligt at de stoppede med det.
Og hvordan vil jeg gøre det. Jo. Fylde rummet op med bla en aktiv subwoofer og aktive Penta front-højtalere osv til min fremtidige 6.1/7.1/8.1 opstilling.
Dertil skal jeg bruge en Dolby Pro Logic2/DTS/DD dekoder som har div indgange, og 6.1/7.1/8.1 uforstærket udgange over til 3 stk BeoMaster 5000 eller modeller derover.
Nu har jeg så brug enhver form for hjælp til at fuldføre mit langvarige projekt.
Hvor kan jeg købe en sådan dekoder? Hvad vil den koste?
Hvad er de bedste link kabler til aktive penta for nogle?
tekst illustrering:
DVD + MediaPlayer + TV ----> 3 x DTS / DD dekoderbokse ---> 3 x beomaster 5000 ---> 1 stk aktiv sub. + 1 stk front + 2 stk aktive Penta (med digal eaqulizer foran) + 5 inaktive surround højtalere.
... og ... ja... dvs jeg får en helvedes masse kabler som jeg kan få lov at gæmme af vejen et sted. De vil nok tage længere tid at gæmme væk, end at spare op til alt det der. heh
Jeg har beolink 7000 og beo master control panel 5000 til at lege med.
|