| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Er det rigtigt forstået at Pioneer's AV reciver type VSX-AX2AV-S er identisk med VSX-72TXV som er den amerikanske version af VSX-AX2AV-S?
Nogen gode foreslag til en ikke alt for dyr (2000- 4000) DVD afspiller med gode upscalings faciliteter, som er velegnet sammen med Pioneer VSX-AX2AV-S?
Og så (undskyld et måske dumt spørgsmål) men man brug for indbygger scaler i en sin surround forstærker hvis man også har en upscaler indbygget i sin DVD afspiller?
Tak for hjælpen
mto
|