Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Pioneer VSA-AX10 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tholse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 47
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Hej med jer..

Har lige et spørgsmål.. Er det helt hul i bolden hvis jeg køber sådan en Pioneer VSA-AX10, men kun har penge til DLS 55 højtalere?..

Altså jeg tænker om jeg køber "For meget" forstærker eller er det smart at have den hvis jeg nu skal opgradere mine HT?..

Jeg kan nemlig få en fra nov 04 billigt.. Men er der lavet en ny version af Pioneer VSA-AX10, eller er det bare mig der har læst forkert, sys jeg så det et eller andet sted..

Mvh

Tholse

Til top Vis Tholse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tholse
 
Pioneer
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Produktchef

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 246
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Hvis du kan få en billigt er det vel stadig et godt køb uanset dit valg af højttalere.

Prøv at spørge Otto fra tape connection. Han kender AX10 og vil kunne råde dig om du skal vælge dette setup eller en anden kombination for at få maksimalt 'bang-for-the-buck'.

VSA-AX10-S hedder i dag VSA-AX10Ai-S og har fået en lidt mere avanceret kalibrering og i-Link indgang. Men alle de øvrige kredsløb er identiske.
Hvis du ikke har Pioneer DVD-afspiller med i-Link udgang og hvis du er lidt ekstra omhyggelig med opstilling og indjustering, så burde du kunne opnå samme resultat som med den nyeste variant.



__________________
Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
Til top Vis Pioneer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pioneer Besøg Pioneer's Websted
 
Tholse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 47
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

Oki.. For er lidt i tvivl om jeg køber sådan for meget forstærker, hvis man altså kan det..

For der er jo ikke nogen grund til at købe så meget forstærker hvis jeg aldrig for brug for så meget..

Til top Vis Tholse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tholse
 
Pioneer
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Produktchef

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 246
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

Tholse skrev:
Oki.. For er lidt i tvivl om jeg køber sådan for meget forstærker, hvis man altså kan det..

Det kan man ikke. Men det kan selvfølgelig være et spørgsmål om pengene er bedre brugt på bedre højttalere, afhængigt af hvor mange penge du har og hvad alternativet til AX-10 er.



__________________
Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
Til top Vis Pioneer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pioneer Besøg Pioneer's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes