| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer..
Har lige et spørgsmål.. Er det helt hul i bolden hvis jeg køber sådan en Pioneer VSA-AX10, men kun har penge til DLS 55 højtalere?..
Altså jeg tænker om jeg køber "For meget" forstærker eller er det smart at have den hvis jeg nu skal opgradere mine HT?..
Jeg kan nemlig få en fra nov 04 billigt.. Men er der lavet en ny version af Pioneer VSA-AX10, eller er det bare mig der har læst forkert, sys jeg så det et eller andet sted.. 
Mvh
Tholse
|