| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har en Pioneer VSX-AX2AV reciever, til den har jeg koblet en Sanyo PLV Z4 projektor, via HDMI kabel. Billedet bliver leveret af en BBK DV971H DVD afspiller, med DVI-D udgang, denne er koblet til recieverens HDMI 1 indgang. og lyden går til coax ingangen
Problemet er:
Jeg kan få billede på ved at vælge HDMI med input selectoren, men så er der ikke lyd på
Jeg kan få lyd på ved at vælge DVD med input selectoren, men så mangler billedet.
Kan I hjælpe? __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|