Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny Receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Så kom min tur til at få udskiftet forstærker...  Men jeg er helt på glat is... Har lyttet til lidt denon og nad.. Og diverse andre ting.. Men kan ikke beslutte mig.. Så nu vil jeg høre fra jer.. Hvad den bedste receiver til 4500kr. Max er ... på papiret ;) Den ska trække 2x Dali Concept 8 som fronte... Og det ska self være en surround.. Glæder mig til nogle bud

Mvh Jesper



__________________
Med venlig hilsen
Jesper Knudsen
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 855
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Marantz SR5600 ville være mit bud.

__________________
Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Ser ud som en helt i orden forstærker... Men er den strømstærk nok til Concept 8??

Hvad med Onkyo eller Harman Kardon i de prisleje?? er det for lidt??

P.s. ska købes fra nyt
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Min første tanke er at 4500kr er for lidt til at du kan få en receiver som er væsentligt bedre enn den du har. Jeg tror du skal ud på brugtmarkedet og ha en Pioneer VSX2014i, Harman Kardon AVR435, eller noe lignende.

__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Manic.. Jeg har ikke længere min Rx-V650'ere da jeg lavet en bytte handel... :) Og gav 2900kr. For den.. Så jeg burde vel ku få lidt bedre ... :)
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Ja, Ok hvis den er væk, så er jo absolut alt bedre en intet

__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 855
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

jkk1989 skrev:
Ser ud som en helt i orden forstærker... Men er den strømstærk nok til Concept 8??

Hvad med Onkyo eller Harman Kardon i de prisleje?? er det for lidt??

P.s. ska købes fra nyt

Jeg ville ikke anbefale den hvis jeg ikke troede den kunne. Jeg tror godt H/K kunne være med men ikke Onkyo. Men jeg tror du for mest for pengene i Marantzen. Husk nu dette er min uforbeholdne mening. Det er dine ører der i sidste ende skal høre på det.

 



__________________
Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Jep men havde tænkt mig at høre den H/K AVR 235... Også den marantz må jeg ud og lytte lidt til...  vil bare have mest muligt for pengene og mest muligt ud af mine concept 8
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Om vi går ud ifra at NAD har fået styr på problemene, da ville jeg tuslet en tur ned i klubben og set nærmere på NAD T753.

Jeg har haft den hjemme en gang og testet den i mod HK AVR430, og NADen var lige en tand stærkere, men dog så foretrak jeg lyden af HKen



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Manic... Den er lige en tand for dyr... Ska MAX være 4500kr. Da mit beløb ikke rækker længere da jeg os ska have DVD..
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 855
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

jkk1989 skrev:
Jep men havde tænkt mig at høre den H/K AVR 235... Også den marantz må jeg ud og lytte lidt til...  vil bare have mest muligt for pengene og mest muligt ud af mine concept 8

Jamen både H/K og Marantz er gode produkter. Du skal bare sørge for, at der er preout til ekstra forstærkning hvis du nu skulle få brug for det. Selvom de godt kan trække dine C8 kunne det jo godt være du på et tidspunkt ville have nogle andre og så er det jo godt, at være forberedt.



__________________
Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes