Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
Så kom min tur til at få udskiftet forstærker... Men jeg er helt på glat is... Har lyttet til lidt denon og nad.. Og diverse andre ting.. Men kan ikke beslutte mig.. Så nu vil jeg høre fra jer.. Hvad den bedste receiver til 4500kr. Max er ... på papiret ;) Den ska trække 2x Dali Concept 8 som fronte... Og det ska self være en surround.. Glæder mig til nogle bud
Mvh Jesper
__________________ Med venlig hilsen
Jesper Knudsen
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
Min første tanke er at 4500kr er for lidt til at du kan få en receiver som er væsentligt bedre enn den du har. Jeg tror du skal ud på brugtmarkedet og ha en Pioneer VSX2014i, Harman Kardon AVR435, eller noe lignende.
Toolate Lukket konto Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
jkk1989 skrev:
Ser ud som en helt i orden forstærker... Men er den strømstærk nok til Concept 8??
Hvad med Onkyo eller Harman Kardon i de prisleje?? er det for lidt??
P.s. ska købes fra nyt
Jeg ville ikke anbefale den hvis jeg ikke troede den kunne. Jeg tror godt H/K kunne være med men ikke Onkyo. Men jeg tror du for mest for pengene i Marantzen. Husk nu dette er min uforbeholdne mening. Det er dine ører der i sidste ende skal høre på det.
Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
Jep men havde tænkt mig at høre den H/K AVR 235... Også den marantz må jeg ud og lytte lidt til... vil bare have mest muligt for pengene og mest muligt ud af mine concept 8
Toolate Lukket konto Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
jkk1989 skrev:
Jep men havde tænkt mig at høre den H/K AVR 235... Også den marantz må jeg ud og lytte lidt til... vil bare have mest muligt for pengene og mest muligt ud af mine concept 8
Jamen både H/K og Marantz er gode produkter. Du skal bare sørge for, at der er preout til ekstra forstærkning hvis du nu skulle få brug for det. Selvom de godt kan trække dine C8 kunne det jo godt være du på et tidspunkt ville have nogle andre og så er det jo godt, at være forberedt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum