| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså, har ikke store erfaringer med Marantz som sådan, men synes bare Harman/Kardon lyder bedre på alle punkter, meget bedre i biolyden.
Har hørt Concept/H/K comboen og den fungere bare så godt.!
|