| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Sidder her med et sæt logitech z-5500 sat til et audiotrak 7.1 LT... når jeg afspiller noget DTS lyd på computeren, har fået diverse cd'er indspillet i DTS.. så kommer det op på displayet at den modtager at DTS digital signal.. men problemet er så bare, at der kun meget sjældent kommer lyd ud, og når der kommer lidt lyd ud, er det en brusen eller et plop... skal lige siges at det er forbundet ved hjælp af et click tronic optisk kabel.
NOgen der ved hvad jeg gør forkert, eller i det mindste ikke gør rigtigt ??
hilsen NIcholas
|