Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: DTS ?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ex3mE
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 97
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

Hej...

Sidder her med et sæt logitech z-5500 sat til et audiotrak 7.1 LT... når jeg afspiller noget DTS lyd på computeren, har fået diverse cd'er indspillet i DTS.. så kommer det op på displayet at den modtager at DTS digital signal.. men problemet er så bare, at der kun meget sjældent kommer lyd ud, og når der kommer lidt lyd ud, er det en brusen eller et plop... skal lige siges at det er forbundet ved hjælp af et click tronic optisk kabel.

NOgen der ved hvad jeg gør forkert, eller i det mindste ikke gør rigtigt ??

hilsen NIcholas
Til top Vis Ex3mE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ex3mE
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

Ex3mE skrev:
Hej...

Sidder her med et sæt logitech z-5500 sat til et audiotrak 7.1 LT... når jeg afspiller noget DTS lyd på computeren, har fået diverse cd'er indspillet i DTS.. så kommer det op på displayet at den modtager at DTS digital signal.. men problemet er så bare, at der kun meget sjældent kommer lyd ud, og når der kommer lidt lyd ud, er det en brusen eller et plop... skal lige siges at det er forbundet ved hjælp af et click tronic optisk kabel.

NOgen der ved hvad jeg gør forkert, eller i det mindste ikke gør rigtigt ??

hilsen NIcholas
umiddelbart vil jeg mene at du mangler DTS passthrough på dit lydkort, prøv at se om der er en indstillig som kan gøre dette.
Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 
Ex3mE
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 97
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 08:51 | IP-adresse registreret  

jeg kan ikke rigtigt finde noget, kan det være at jeg skal indstille det i programmet jeg afspiller lyden med, Media Center / WMP  ??



Til top Vis Ex3mE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ex3mE
 
Ex3mE
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 97
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

så lige noget andet, nigen som ved hvor jeg slår det der passthrough til henne ?? altså på lydkortrt ??
Til top Vis Ex3mE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ex3mE
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

måske er der hjælp at hente her:

http://www.audiotrak.net/support_faq.htm

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes