| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der nogen der har købt denne JVC digital receiver RX-D701.
hvor dan spiller/lyder den i forholdt til en yamaha rvx 630 som jeg har nu.
hvor kan man lytte til den her i jylland.
hvis jeg skal have en skal den trække 4 stk. B&W 601 s3 samt 1 stk center B&W LCR60 S3
ativ sub er en audio pro sub focus.
eller skal jeg heller gå efter en nyre yamaha rvx 757 eller en rvx 1600.
men de sidste to fylder sku så meget.
hilsen claus
|