| Forfatter |
|
Terning Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slet ingen der har en foklaring... her er forskellen (sådan lige umiddelbart)
De "Ja'er" Pioneer har som Yamaha ikke har er: WMA Pro 9, THX Surround EX godkendt, Digital støjreduktion, Konstruktion - 3-D Space Frame, Konstruktion - isolerede sektioner, 5.1 indgang, 5.1 udgang, 6.1 indgang, 6.1 udgang. __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terning skrev:
|
Nogen der kan give en forklaring? Det Pioneer kan er måske ikke noget særligt?
|
|
|
Uden at være negativ over for Hifi-Import (har selv handlet der med tilfredshed) er deres specifikationsangivelser grænsende til ubrugelige. Jeg ville slet ikke turde foretage en indledende dataindsamling baseret på specifikationer fra Hifi-Import. Find nogle andre kilder.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
| Uden at være negativ over for Hifi-Import (har selv handlet der med tilfredshed) er deres specifikationsangivelser grænsende til ubrugelige. Jeg ville slet ikke turde foretage en indledende dataindsamling baseret på specifikationer fra Hifi-Import. Find nogle andre kilder. |
|
|
Okay... det var da lidt skod så. Jeg har nemlig valgt en Pioneer ud efter deres dataer. Det skulle jeg måske ikke havde gjort... er det da helt hen i vejret så?  __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 28 Februar 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terning skrev:
|
Okay... det var da lidt skod så. Jeg har nemlig valgt en Pioneer ud efter deres dataer. Det skulle jeg måske ikke havde gjort... er det da helt hen i vejret så? 
|
|
|
Jeg tvivler stærkt på, at du bliver utilfreds med Pioneer'en (hvis det altså er AX2'eren, som du har valgt). Men i den prisklasse du bevæger dig i, ville jeg uden tvivl selv høre på dem, inden jeg traf mit valg. Alternativt ville jeg sikre mig returret. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
tjavs Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ikke vælge Pioneer AX4 med i-link og større forstærker?
Hvordan er fjernbetjeningen til Pioneer i forhold til Yamaha rx-v4600, som jeg ved er rigtig god?
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
AX4 er nu en del dyrere, det er nu derfor jeg ikke vælger den. Men jeg ved intet om fjernbetjeningerne...  __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det bare mig der undre mig, Yamahaen er da også en del dyrere end pioneeren, når du så bliver foreslået AX4 er den for dyr, da den koster det samme eller endda billigere end yamahaen, må yamahaen da også være for dyr........ __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhhh.... så har jeg da nok kigget forkert på priserne  . Tjekker lige igen.... __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
AX4 er lidt over 1.000,- dyrer i Tyskland og 2.500,- i Danmark.
__________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjavs skrev:
| Hvorfor ikke vælge Pioneer AX4 med i-link og større forstærker? |
|
|
Det du siger med i-link... er det ikke nogen lunde det samme som HDMI eller kommer det ikke til at bliver brugt til det samme? Altså lydmæssigt... __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terning skrev:
|
Hvorfor er Pioneer billigere når den er ifølge denne her sammenligning er bedre end Yamaha? |
|
|
Der står jo ikke at den er bedre - der står at den kan noget mere. Kvalitet kan ikke måles.
Hvordan kan man få 100.000,- for en forstærker uden bas/diskant regulering, når du kan få en forstærker for 2000,- med? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Terning skrev:
|
Hvorfor er Pioneer billigere når den er ifølge denne her sammenligning er bedre end Yamaha? |
|
|
Der står jo ikke at den er bedre - der står at den kan noget mere. Kvalitet kan ikke måles.
Hvordan kan man få 100.000,- for en forstærker uden bas/diskant regulering, når du kan få en forstærker for 2000,- med?
|
|
|
Hej Otto
Det var en god sammenligning. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
| Der står jo ikke at den er bedre - der står at den kan noget mere. Kvalitet kan ikke måles.
Hvordan kan man få 100.000,- for en forstærker uden bas/diskant regulering, når du kan få en forstærker for 2000,- med? |
|
|
Ja okay, men jeg ville bare mene at den var bedre når den nu kunne nogle flere ting. Men sådan kan man altså ikke stille det op 
Doooooohhhh Det også bare mig.... he he __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Terning skrev:
|
|
|
Hvordan kan man få 100.000,- for en forstærker uden bas/diskant regulering, når du kan få en forstærker for 2000,- med?
|
|
|
Er du klar over, hvad det koster at save knapperne pænt af, spartle og male frontpladen og iøvrigt gøre det samme med en evt. fjernbetjening? 
|
| Til top |
|
| |
tjavs Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 20 Marts 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sir Round Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 349
|
| Sendt: 21 Marts 2006 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjavs skrev:
Jeg er desværre ikke så god til tysk, så jeg vil blive glad, hvis nogen kan lave et kort resume. |
|
|
Hvis du er god til dårlig engelsk kan du prøve babelfish.
|
| Til top |
|
| |