Bruger siden: 13 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 97
Sendt: 30 April 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
Har kigget på NAD's lille model L53 DVD-receiver - det jeg søger er en surroundreceiver og grunden til med dvd indbygget er at jeg har ingen cd-afspiller og ville godt have det HELE samlet - savner måske bare DAB som jo mere og mere vinder frem.
MEN er det et okay anlæg til en "alm" børnefamilie brug hvor jeg bare ville have denne surround-effekt og hvor mine 2 højttalere bare er nogle ganske små DALI.
kan man få højttalere som er indbygget i loftet lige som i butikkerne og som lys-spot - har lidt at jeg ikke gider alle de højttalere siddende rundt omkring og ville heller ikke passe ind pga den måde møblerne står på (den ene ville sku sidde i ruden).
Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
Sendt: 30 April 2006 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
Det er muligt at få in-wall højttalere, så bl.a. Dalis hjemmeside, hvis altså du gerne vil holde dig til Dali, det kunne være de havde in wall versionen af de små du har allerede.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 60
Sendt: 02 Maj 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
Hvis du vil have rigtig surround skal du op i en L73, da L53 kun er en stereoreciever med noget kunstigt surround.
Det er muligt at finde indbydningshøjttalere i flere forskellige former. Til dit formål kunne et bud være nogen der kan males på og hænges op som malerier. Så kan børnene lave nogle fine malerier som må hængei stuen og far kan få sin surroundlyd :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum