Bruger siden: 27 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 31 Maj 2006 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
Hej folkens, jeg ved der er mange herinde der har forstand på at forbinde deres surround med TV, recorder osv. SÅ please brug 5 minutter på at shjælpe mig
Jeg er ved at købe surround. I dette øjeblik er mit felt indskrænket til:
Sony er nyere, sindssygt flot og har trådløse baghøjttalere
Pioneer er ca.3000 billigere, får utrolig gode anmeldelser (bedre lyd end Sonyen) og også rigtig flot.
Her kommer mit problem: De får begge på puklen for at have dårlige tilslutningsmuligheder. Jeg skal have det "sat sammen" med Pioneer Recorder, Sat-reciever & TV. Kan det ikke lade sig gøre? Jeg vil jo meget gerne kunne optage noget fra satten på min recorder, og så høre det over surround-højttalerne når jeg skal se det.
Håber der er nogen der kan læse ud fra specifikationerne (se de 2 links) om det kan lade sig gøre..og hvordan. Jeg vil tro der mangler scart-ud/ind-gange rundt omkring?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum