Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 20:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: hvorfro denler den billedet op på midten? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jannikmariager
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 93
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Denon 3806 som jeg kører alt  igennem. så har har noge ting ned Component, HDMI og Svhs som går ind i recieveren og så op til min projektor ned DVI kabel

alle kilder pånær den med svhs kører fint, den sidste deler billedet op på midten (vlle ha uploaded et billede af det, men kan ik finde ud af de, da der kun kan linkes til billeder på nettet åbenbart)

 

Jannik

Til top Vis jannikmariager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jannikmariager
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

hmm .. kan du forklare hvordan den deler billedet op ?

__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
jannikmariager
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 93
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

 

 

ja den viser hele billedet på ca 2/3 dele af skærmen og så ude i højre side starter billedet så igen

står den kører en påløsning på 1440x244 (mener jeg det var ca)

Til top Vis jannikmariager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jannikmariager
 
jannikmariager
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 93
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

 

fik lige tippet at uploade det til en server, så her er linket  http://peecee.dk/?id=42086
 

 

Til top Vis jannikmariager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jannikmariager
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Hmm .. spændende... har du mulighed for at smide svhs signalet direkte ind i fjernsynet ?

__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
jannikmariager
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 93
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

 

Ja det har jeg og ingen problemr der, virkoer også hvis jeg kører component fra recieveren op i projektoren, ville bare grne ha den til at virke med DVI kablet fra recieveren så jeg kun trak ET kabel til projektoren nemlig

Til top Vis jannikmariager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jannikmariager
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

meget funky ..

Hvor kommer det shvs kabel fra ? Er det fra en computer ? og i så fald hvilken opløsning sender du via svhs signalet?


__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 
jannikmariager
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 93
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

 

Hejsa

Svhs kablet kommer fra denne http://www.iomega-europe.com/eu/products.aspx?productId=scre enplay_pro_300GB og har virket uden problemer før, der kørte jeg dog Komponent til projektoren og ikke DVI

 

Til top Vis jannikmariager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jannikmariager
 
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1487
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Hmm .. ved ikke lige hvad der sker ... tror der er problemer med nogle for høje opløsninger. Men kan du ikke bare køre component fra screenplay pro ?

__________________
MonoTovarisj

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes