| Sendt: 02 Juni 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville nok hænge baghøjttalerne op på væggen istedet.
Det kræver sikkert en godkendelse fra lille mor , men det vil garanteret forbedret dit perspektiv i surroundlyden. Men det mener jeg at surround lyden kommer til at fylde hele rummet og ikke kun bevæge sig omkring din sofa.
Kan du ikke hænge dem op uden ballade, så gør det en dag hun er ude og huset - du ve', det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse..  
Nej, pjat...er det ikke en mulighed, bør du ihvertfald øge afstanden mellem surroundhøjttalerne og højttalerne til surround-back.
__________________ Venligst
Ricky - Husk film skal ses i hjemmebiografen
|