Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:11   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: 7.1?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LarsGert
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Marts 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har et spørgsmål ang. 7.1! Jeg køre som I kan se i 7.1, men er placeringen af mine baghøjttalere ok?? Jeg tænker herpå at mange placere baghøjttaleren ude på siden, og så Surround Baghøjttaleren bagerst?

 

Til top Vis LarsGert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsGert
 
lau16
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 335
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Dine billeder virker ikke!

__________________
MARANTZ SR5500
NAKAMICHI PA5EII
H/K SIGNATURE 1.3
PIONEER DV-686AV-S
PIONEER DVR-550HX-S
AUDIOVECTOR M3 SUPER
AUDIOVECTOR AV3CI SUPER
JBL CONTROL 1
TMC WHITE & YELLOW
VDH CLEARWATER X2
Til top Vis lau16's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lau16 Besøg lau16's Websted
 
LarsGert
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Marts 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Til top Vis LarsGert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsGert
 
Casper Unnerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 45
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

ja det skulle være fint nok

og ret pæn setup

Til top Vis Casper Unnerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Casper Unnerup
 
Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 281
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

 

Jeg ville nok hænge baghøjttalerne op på væggen istedet.

Det kræver sikkert en godkendelse fra lille mor, men det vil garanteret forbedret dit perspektiv i surroundlyden. Men det mener jeg at surround lyden kommer til at fylde hele rummet og ikke kun bevæge sig omkring din sofa.

Kan du ikke hænge dem op uden ballade, så gør det en dag hun er ude og huset - du ve', det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse..

Nej, pjat...er det ikke en mulighed, bør du ihvertfald øge afstanden mellem surroundhøjttalerne og højttalerne til surround-back.

 

 

 



__________________
Venligst
Ricky - Husk film skal ses i hjemmebiografen
Til top Vis Ricky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ricky Besøg Ricky's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes