| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved musik kører jeg Pure Direct på både 3806 og min denon dvd-1920
Ved film kører jeg næsten altid standard surround og ingen EQ... Jeg synes at Audysses (eller hvordan det nu staves) har fjernet alt bund - så den bruger jeg ikke... og Front lyder stort set som uden EQ ;) __________________ Barnebarn
Se mit udstyr: Bio Barnebarn
|