| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer vel an på hvad du mener, når du siger lydkvalitet?
Rentklangmæssigt er Pioneer vinderen, efter min mening. Ligeledes har den på papiret mere effekt, hvilket også ofte er tilfældet i realiteten, hvis man måler hvor effektstærke mærkerne generelt er.
Angående hvilken producent der så leverer den bedste løsning når det kommer til SS, må jeg ærlig talt melde pas. Begge producenter er glade for at være med helt fremme i skoene, når det kommer til teknologi. Men mit valg var nok endt med Pioneer. __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|