| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er nok mere sikkert at vælge en DVD-afspiller med gode DA konvertere, og så tage signalet analogt 5.1 fra den. Så skal du stadig lave en 6 kanals volumenkontrol, en niveautrimnings-trin, og effekt forstærkere.
|