Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 12:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Samsung HT P1200 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CupeX
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har nu købt dette anlæg, men ikke fået det sluttet til endnu... Jeg kan huske i sin tid er var en tråd om Regions fri kode til denne, men ingen response på om det virkede.

Så dem som ejer anlægget, venligst skriv til os andre hvordan vi får det regions fri (Har LOTR extended liggende klar argh)... og om  man overhovedet kan.

Takker, nejer og bukker.

Til top Vis CupeX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CupeX
 
hkima
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Hej Cupex

Jeg har selv anlægget, og jeg har gjort den kodefri og det virker upåklageligt. Men hvis du på et tidspunkt nulstiller anlægget skal du indtaste det igem.

Sådan gør du:

1. Disconnect your player from its power source for 30 seconds
2. Reconnect your player to its power source
3. Press the "Power On" button on your remote control
4. Press the "Enter" button on your remote control
5. Press the "8", "4", "2", "6", "9" button on your remote control one by one
6. Press the "Enter" button on your remote control
7. Your player should now place itself in Standby mode
8. Press the "Power On" button on your remote control

Når du får det sluttet til kan du så ikke lige give mig en melding om du kan sætte den op med det der kaldes ASC via vejledningen (Automatic Sound Calibration) det er det eneste jeg ikke kan få det til, men ellers virker det rigtigt godt det er et fedt anlæg.

 

Hkima

 



__________________
hkima
Til top Vis hkima's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hkima
 
CupeX
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Oki, så den skulle altså virke... Der går nok lige 1 uge, eller 2 - Så kan det testes... Er lige pakket væk grundet maling...
Til top Vis CupeX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CupeX
 
CupeX
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 02 August 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Hmmm, har lige låst den op, og har slet ikke haft tid til at teste det der du skrev, har ikke brugt funktionen.

- Mener jeg så en side hvor man kunne købe et beslag til væggen billigt... men så skal man have et lille forlænger kabel til usb indgangen...

Til top Vis CupeX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CupeX
 
jengell
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 August 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 12 August 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Mange tak for koden! Rigtig glad for det, og det virker!!

Ang. ASC så prøvede jeg det - altså at bruge den medfølgende mic. og selv lade anlægget indstille lyden i forhold til hvor man placerer mic'en. Men sys ikke det lyder nær så godt som fabriksindstillingerne. Med ASC får lyder utrolig meget diskant (i hvert fald i mit tilfælde), så har valgt ikke at bruge det. Men ellers kan man også manuelt gå ind og justere på de enkelte højtalere i menuen.

Mvh Jakob

Til top Vis jengell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jengell
 
Antaeus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 13 August 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

Overvejer seriøst at købe dette system. Har nogle enkelte spørgsmål som nogle måske kan svare på.

1) Kan højttalerne hænges på væggen? i så fald er alt med eller skal man ud at købe ind?

2) Er det også ok til almindelig musik?

3) Er billedkvaliteten god? - på nogle norske sider var der nogle som havde problemer med farverne

4) Larmer subwooferen? - den bliver vist kølet af blæser

5) Kan computeren tilsluttes?

Til top Vis Antaeus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Antaeus
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes