| Forfatter |
|
CBCB Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ingen af de ovenstående men eller findes der også disse: Denon laver et som heddder s-301 eller s-101.... NAD laver vist et som hedder L-53.... Ellers i princippet alle som har "vitual surround" kan gøre det...
|
| Til top |
|
| |
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har hørt Yamaha's YSP-1000. Det lyd sgu helt ok. Før jeg skulle høre den trode jeg ikke på at det virket, men jeg måtte tage de ord i mig
kender ikke de andre __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 05:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yamaha har vundet priser, men det kommer meget an på dit lokale hvor effektivt sorround effekten bliver.
__________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det SKULLE være en af de tre, ville jeg vælge Yamaha. -den har i det mindste vundet hifipriser. Hold dig fra bose, det lyder seriøst ikke godt synes jeg.
Men jeg er 100% enig med Kaizers.
/J
__________________ Front: B&W 603s3 Center: B&W LCR60 Back: B&W DS3 Amp: Denon 2308 Projektor: Panasonic PT-AX100
|
| Til top |
|
| |
handstand Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 20 Juli 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg købte for 6 mdr siden YSP 800 - det er samme model som 1000'eren, dog en smule mindre. 800 passer til at sidde ved et 32" fjernsyn. 1000 passer til 40-42"
Led i forskellige tråde her og på recordere.dk. Jeg er rigtig godt tilfreds med den - dog skal man også købe en passende aktiv sub, som jeg også har skrevet andre steder.
God fornøjelse.
Søren
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
cooljules1 skrev:
Hvis det SKULLE være en af de tre, ville jeg vælge Yamaha. -den har i det mindste vundet hifipriser.
|
|
|
Men på hvilket grundlag? At være nyskabende/revolutionerende, eller at lyde godt? Det er to forskellige ting... Hvordan den lyder i forhold til de øvrige nævnte kan jeg dog ikke udtale mig om. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
| Men på hvilket grundlag? At være nyskabende/revolutionerende, eller at lyde godt? Det er to forskellige ting... Hvordan den lyder i forhold til de øvrige nævnte kan jeg dog ikke udtale mig om. |
|
|
Godt svar, dér!  Læg også mærke til, at de hi-fi priser også er subjektive, for det er bare almindelige mennesker som alle andre, der anmelder udstyr/giver priser. __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
staffi Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 23 Juli 2006 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
yamahaén er en smule afhængig af rummets indretning, og kan i værste fald resultere i manglende surround effekt, da den bruge rummets vægge som refleks.
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 24 Juli 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
cooljules1 skrev:
Hvis det SKULLE være en af de tre, ville jeg vælge Yamaha. -den har i det mindste vundet hifipriser.
|
|
|
Men på hvilket grundlag? At være nyskabende/revolutionerende, eller at lyde godt? Det er to forskellige ting... Hvordan den lyder i forhold til de øvrige nævnte kan jeg dog ikke udtale mig om. |
|
|
Ok, var nok lige for hurtig der - det kan du da have ret i. Jeg vil derfor ændre min originale post til en substraktiv anbefaling: Dvs. hold dig fra Bose. det er IMO en spand plastik, som absolut ingen lyd har- hvordan de kan slippe afsted med de høje priser i .dk, specielt på deres lifestyle systemer, er mig en gåde. -Men så omvendt er det i nogle tilfælde det samme ved B&O, i mine øjne. vh /J __________________ Front: B&W 603s3 Center: B&W LCR60 Back: B&W DS3 Amp: Denon 2308 Projektor: Panasonic PT-AX100
|
| Til top |
|
| |