| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg købte en Yamaha RX-V 450 hos TSN Versand for 1½ år siden, og selvom jeg stadig har garanti på skidtet er det jo en bekostelig affære at sende sådan en receiver retur til Das Vaterland søger jeg nu gerne en alternativ løsning
Mit problem er en periodisk "fejl" med min receiver - den slår simpelthen fra i tide og utide og jeg ANER ikke hvorfor... jeg har haft alle kabler ude og i hver for sig, og jeg har ikke kunne finde et mønster overhovedet.. Yamaha DKs reperatør vil ikke røre ved den, hvilket jeg egentlig heller ikke regnede med...
Er der NOGEN der har nogen idé om hvad fa'en det er der sker? Jeg tror det er en eller anden sikkerhedsmekanisme der slår til (jeg vil mene mine højttalere er sat til rette impedans og det hele, og iøvrigt slår den stadig fra selvom jeg har koblet højttalerne af også..) - men hvorfor og hvad dælen kan jeg gøre ved det..??
/Christian
__________________ -"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"
|