Forfatter |
|
Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 370
|
Sendt: 29 November 2003 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har efter laaaaaaang tid bestemt mig for at købe surround. Jeg havde egentlig tænkt mig at købe i HI FI Klubben ovenstående, men på forum'et herinde så jeg, at en del havde købt i Tyskland og jeg har nu sammenlignet priser og jeg kan få ovenstående for 13.500 mod 18.000 herhjemme, incl. fragt. Hmmm det var da en del sparet.
Nu er spørgsmålet så....højttalere.
Har specielt set på B&W BWCDMSNT og DS7 baghøjttalerne som kan hænges op. Alt i alt har jeg kalkuleret med ca. 30.000 i budget for højttalerne , men hvis der er nogle af jer, som har andre gode idéer, så er jeg lutter øren. Jeg kan se, der gives mange gode råd herinde!
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 29 November 2003 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener ikke B&W og Denon passer særligt godt sammen.
Kombinationen bliver meget pågående, og øretrættende. Prøv i
stedet noget dansk, såsom Dali, System Audio, Dynaudio mv., Rega
vil også passe bedre (i mine ører).
|
Til top |
|
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 29 November 2003 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til film synes jeg at B&W og Denon passer perfekt sammen.
Til musik er det noget helt andet. Jazz, orkester, pop, soul o. lign. passer også fint sammen, men musik som rock, techno, hiphop osv. som er i den grovere ende, passer ikke ordentligt sammen. __________________ MVH Jannick Petersen
|
Til top |
|
|
Beezer Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 84
|
Sendt: 30 November 2003 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv Denon DVD-2900, Denon AVR-3801 og B&W DM604S3, DM600S3, LCR 600S3 og ASW 650, hvilket lyder kanon til surround.
Med hensyn til musik, så er kombinationen meget fangende. Som Kjeldsen siger er det lyden "pågående", hvilket jeg vil give ham ret i men det passer mig godt, da jeg føler at man får et mere detaljet, stort og dybt lydbillede.
Jeg kan kun anbefale det, men syntes bestemt at du skal lytte til kombinationen i dit eget hjem. Undersøg om der ikke er returret inden du køber.
|
Til top |
|
|
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej bruce
Det jeg har er en avr 1802 (altså lidt mindre ) men hertil har jeg KEF Q5 som front Q9c som ja, center og 2 100w sony(2vejs) som bag.
Og jeg er en GLAD Mand
HenJ
|
Til top |
|
|
markus Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
JA jeg er DALI MAND så
Front DALI Suite 2.8 pris 8000,-
Suite Center 0.8 pris 4000.-
Suite Rear 0.8 pris 5000,-
sub Dali Suite S1,2 pris 5000,-
Pris i alt 22000,- så er der også lidt til kabler
Syntes selv det lyder rigtigt godt men det er jo en smags sag igen men prøv at tage ned til din HIFI KLub og lyt har desvære ikke selv råd til det
__________________ du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
|
Til top |
|
|