| Sendt: 20 August 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har besluttet mig for en ordentlig opgradering på Hifi-siden såvel som på TV-siden :o)
Jeg er ikke den store entusiast mht. til lyd og billede, men vil gerne have noget ordentlig og TV skal naturligvis være flad og klar til HD.
Det jeg skal have anskaffet mig er et kombineret anlæg og surround + højtaler inkl. sub + 32'-40' TV. Har godt nok fået at vide det skal være særskilt DVD og sorround forstærker hvis det skal vær i orden så det er nok der vi bevæger os hen.
Min tanker går på noget simpelt og diskret - gerne noget hvor alt (bortset fra TV self.) kan "gemmes" i skabet, samt diskrete satalit højtalere.
Hvis jeg skulle nævne en prisklasse, så må det være omkring de 15 tkr. for anlæg og lyd og 15 tkr. for TV'et.
Jeg har ikke lagt mig fast på prisen og er villig til at gå op ad, hvis jeg synes det giver mig noget - hvis jeg skulle nævne en ting/feature som jeg godt kunne tænke mig, så er det mulighed for at koble anlæg til PC'en via LAN.
Jeg har kigget på en DENON AVR-2807 og nogle B&W højtalere, men ikke fundet noget TV endnu.
Nogle som har forslag?
Derudover har jeg et (nok klassisk) problem med indretningen af stuen, idet jeg gerne vil have en optimal 'firkantet' opsætning med skærmen monteret på bagvæggen i stuen, mens fruen (som desværre nok har mest at skulle have sagt i relation til indretningen) gerne vil have TV'et placeret i hjørnet!
Kan det lade sig gøre at får ordentlig surround med TV'et i hjørnet og er der nogle "does and dont's" i den forbindelse?
På forhånd mange tak for hjælpen:o)
|