Bruger siden: 24 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
Sendt: 03 September 2006 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
Heya gode folk
min dvd er gået ned og skal have nyt gear. Jeg er næsten sikker på at købe kiss dp-558, da jeg skal have den på netværk og får glæde af harddisk
recorderen. men det store spørgsmål er - skal jeg købe den her denon avr-1507?
Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
Sendt: 03 September 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
Ok - Pioneer VSX 916 er et bud... har selv haft en og synes den spillede kanon... men det lyder til at være et godt tilbud du har fået på den NAD, såååå ... Pioneer har en rigtig fed auto-setup feature, men nok ikke så mange muskler som NAD'en... til gengæld er den 7.1 og de to bagkanaler kan evt. bruges til at bi-ampe hvis dine højtalere kan det...
Bruger siden: 24 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
Sendt: 04 September 2006 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
aaahhh...super tak. jeg tror ikke jeg når at blive entusiastisk nok til hele 7 højtalere. men det er skønt at vide.
jeg forstod på andre at nad'en har en bedre stereo gengivelse end denon'en. så den hopper jeg nok lige så stille på. Hvis han stadig vil sælge ellers må
jeg over at se på din pioneer.. Hvor ville du i så tilfælde købe den? - sorry fandt nu linket.. TAAACK!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum